Det var bara en tidsfråga..

Innan den här dagen skulle inträffa, dagen då någon bitter själ där ute i cyberspace bemödade sig med att hacka mitt Facebook konto. Ja ni läste rätt, någon har alltså snott Maria Bengtssons fejja. Så jäkla dålig stil.

Hade heller inte ätit något när jag upptäckte detta så jag kände hur tårarna tryckte på, men jag försökte tänka lugna och sansade tankar i stil med "tänk på barnen i afrika, dom har inte ens facebook". Det hjälpte inte mycket, men lite.

Knapprade iaf ihop ett snabbt mail till Facebook där jag förklarade lite snabbt vad som hade hänt.
Detta är vad jag fick ihop med tårfyllda ögon:

"hei!
All my messages from facebook is erased for som how. This is not the first time someone hacked my facebook. I know that a person named [email protected] was hacking my account before. And now it seems like someone have erased my account?!???"


Jag hoppas dom förstår budskapet!
Tvinga mig inte att skriva på engelska under pressade situationer.



Kommentarer
Postat av: hp

hmm.. kanske ska radera mandlisarna då!



gjorde det ont?



ömma smek /Hanapee

2010-04-01 @ 21:43:17
URL: http://hanapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0