From Vemdalen with love

Mina vänner, idag har jag varit på jättedåligt humör hela dagen, men detta ändrades så snart jag lämnade den onda platsen (jobbet). Jag klev in genom dörren och hade inte långt till tårarna och vad skådar mina ögon?
Jo jag har fått vykort från Vemdalen!

Tjejeeeeeeer det hade ni väl inte behövt!!!



"hEj GuMz!<3
Vår vistelse här i Vemdalen har gett oss många nya intryck och erfarenheter i livets kappsäck på den resa vi alla lever i.
Vi har sett en och annan häst som vi vet att du gillar så mycket. Vi skrattade gott åt dessa minnen.
Det kanske var lika bra att du inte följde med!
BaMsEkRaMaR från tjejjerna! *KrAmAr Om"





Dom var borta över en natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0