Glömde visst posta detta..

Samma tid, samma fördömda plats.
 
Ja jag sitter alltså på jobbet, men tro inte att jag har loggat in på min blogg för sånt får man inte göra, nejdå jag skriver nämligen ett mail till mig själv.
Hah, jag har hittat ett sätt att ta mig runt systemet.
 
 
Är lite irriterad på Malin just nu faktiskt. Satt och skrev jättelänge på ett sjukt bra recept. Efter att jag har skrivit precis allt till henne så får jag till svar "det där har jag fått av dig förut".
Och då känner jag bara... Jaha? Du kunde inte ha kläckt ur dig det på en gång då, där satt jag och skrev ett recept mellan mina samtal.


- Det här skrev jag alltså i förrgår och jag kan tillägga att jag har förlåtit Malin och att vi fortfarande är vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0