Hej kompis!

Jag och Malin var ute och promenerade denna ljuvliga kväll, vi gick till en lägenhet och kikade in (superhemlig lägenhet) för att spionera lite. Ibland så måste man ju faktiskt leka lite detektiv för att få reda på saker.

Iaf så medan vi stod där och kollade läget så märker jag att Tequila blir alldeles till sig och vad skådar mina ögon? Jo världens kanske sötaste lilla igelkott spatserade lugnt in i buskarna för att gömma sig lite, när jag ser denna lilla varelse så blir jag ungefär lika ivrig som Tequila- Den är ju så jäääkla söt!

Tog två bilder på den lilla krabaten och här nedanför ser ni resultatet. Jag antar att ni ser ungefär lika mycket som mig? Det vill säga ingenting, men man anar ju iaf konturen av igelkotten i fråga.
Men sen så vet väl alla hur en igelkott ser ut, eller har jag fel då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0