Kvällen bjuder på sushi

Är riktigt sugen på alkohol av något slag men allt talar emot det: Jag är fattig, jag är förkyld och jag jobbar hela helgen. Så jag antar att jag får nöja mig med att förtära hemmagjord sushi med lite trevliga människor.

Idag stod jag och beskådade listorna på hur folk har semester, jag ser mitt eget namn och börjar genast klaga för Malin, jag berättar minsann hur upprörd och ledsen jag är över att jag inte fick min semester då jag ville ha den "jag skulle kunna grina här och nu" sa jag bestämt medan jag kände ilskan gro i min nätta lilla kropp.
 
Malin och Janne frågar när jag hade sökt- sista veckan i juli och första i augusti. Dom förklarar dock för mig att det står ju klart och tydligt att jag har semester då, sen så undrar dom vart jag gick i skolan. Då kan jag faktiskt berätta för er att jag gick grundskolan i Hallen och det är fan det största skit jag någonsin varit med om så ja- är jag lite slow ibland så skyller jag faktiskt allt på den skolan. Med all rätt också!


Det här är två av dårarna jag ska tillverka sushi med. Per känner ni ju sen förut och även Pernilla har ni ju bekantat er med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0