Men jävlar i mig vilken härlig dag!

Japp idag har man hajkat runt berget! Eller så inte, men det var planen men jag och Pernilla tog oss till badhusparken och där fastnade vi. Vi såg även två lediga stolar ute på isen som vi siktade in oss på, men i takt att vi närmade oss så kommer en man och roffar åt sig dessa. I parken är det visst djungelns lag som gäller!

Efter en svängeläng i den härliga solen så beger vi oss upp mot stortorget och vad skådar inte mina ögon? Jo Simon och hans flickvän Terese sitter och solar sig i fönstret på rimitaket. Så från min plats på torget så börjar jag glatt vinka till Simon varpå man ser en liten filur högt uppe som sakta och lite fundersamt vinkar tillbaka.
Sån är alltså Simon, vinkar någon så vinkar han tillbaka -oavsett. Det är väl helt okej det med antar jag.

Jag blev iaf uppbjuden till the almighty Roof of Rimi där jag sedan satt och stekte i flera timmar, detta resulterade självklart i ett sönderbränt öra och ansikte. Vad annars liksom, det vore ju kul om jag någon gång kunde säga "ja jag satt ju och solade och blev rätt brun" men det enda jag får göra det är att frenetiskt försöka täcka mina ilsket röda partier. Men det är lugnt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0