Sedärja..

Hade en kund idag som sökte en person med ett väldigt vanligt namn, vi kan säga att han sökte en Johan Karlsson i Göteborg. Jag svarar såklart att jag får upp VÄLDIGT många träffar på detta som sagt mycket vanliga namn.

Jag: Det är ju frågan vart i göteborg han bor då..
Kund (dumförklarande): Ja det är ju däfrör jag ringer dig!

Ja återigen.. vänta..ska..aktivera...min tankeläsningsförmåga!!

Jag: Ja jag får upp jättemånga träffar och när du inte vet vart i göteborg han ska bo så blir det ju jättesvårt.
Kund: ÄH MEN SKIT I DET, det är ju fan som att prata med en jävla DISKMASKIN gå och göm dig FÖR FAN!


En helt vanlig dag på jobbet med andra ord. Här försöker man vara trevlig och hjälpsam men nehedå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0