Skulle vilja hänga med mig själv en kväll

I lördags när coola tjejerna drog ut så blev det visst ett glas eller två för mycket...

Lite saker jag har fått höra nu i efterhand är följande:

1. Vi är på Pause2 och jag ska gå på toa, en kille gör sig redo för att gå in och han håller upp dörren varpå jag tydligen snabbt som attan slinker förbi han in på toa med ett finurligt leende på läpparna, hela jag strålar för jag HANN JU FÖRE! Killen såg tydligen väldigt snopen ut, den såg han minsann inte komma hehe.

2. Träffar Carl från jobbet och han försöker ta min garderobslapp varpå jag ilskar till och utbrister "MIN lapp".
Jag släpper tillslut greppet om min älskade lapp och låter Carl hämta ut min jacka.

2. Medan sällskapet röker så berättar jag tydligen för Carl att han är speciell. Minsann!

Hur sorgligt är inte det med lappen egentligen? Det lilla jag har håller jag tydligen hårt fast vid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0