Spöken

Något jag alltid är lite smått rädd för det är att jag ska upptäcka ett spöke på någon av mina hundratals egobilder. Jag frågar mig ganska ofta; hur skulle jag reagera? Skulle jag kunna gå vidare efter detta?

Kolla på bilden där jag har en vit tröja, tänk om det skulle ha stått ett spöke där i dörröppningen?! Nu gör det ju visserligen inte det, men OM det skulle ha gjort det. Jag hade nog tagit livet av mig, det känns som att det skulle vara den bästa utvägen.. Ingen skulle ju tro på mig.. Folk skulle tro att jag har photoshopat bilden åsså får jag panik för ingen tror på mig och det slutar med att jag hamnar på psyket... Nej då kliver jag nog hellre av jordelivet.



Kommentarer
Postat av: linn

Jag törs knappt gå ut med Molle sent på mörka kvällen sen du sa att han kanske kunde se spöken!

TACK FÖR DEN!!!

Men jag försöker inbilla mig att han bara ser löv... eller kanske våldtäktsmän...

2010-04-19 @ 13:16:49
URL: http://goblinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0