Vilken kille va!

Idag hände en märklig grej...

Jag och Jenny vandrade runt på stortorget och såg coola ut då vi ser en gammal kvinna som har ramlat, hennes lika gamla väninna försöker förgäves hjälpa henne upp. Det är så hemskt och jag och Jenny går för att hjälpa till men hejdar oss......
 
För vad ser vi?
JO, en kille i våran egen ålder går med bestämda steg mot kvinnorna och han ser väldigt beslutsam ut "men guuud vilken gullig kille" utbrister jag och Jempa håller bestämt med. Vi håller andan och följer killen med blicken. MEN VAD SER VI DÅ?
JO, den otroligt "gulliga" killen stegar bara förbi kvinnorna, han hade alltså inte en tanke på att hjälpa till.
Gud vilken idiot, och jag som verkligen kände ömma känslor för han då han "kom till undsättning".

Där fick man för att man tror gott om folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0