Maria the infected girl

För er som inte visste det så har jag varit sjukskriven i en vecka då jag hade en spännande liten infektion i min sargade kropp.
Mina kollegor hävdade bestämt att jag gick och bar på ett växande frö i min mage men då skakade jag bara på huvudet och sa med mörk röst "no sperms can break through the power of kopparspiral" för att sedan ta på mig min magiska mantel och flyga iväg.


Och hur mår jag nu?
Tackar som frågar, kan ju informera er om att jag mår som fisken i vattnet. Infektionen är borta men jag har dessvärre dragit på mig vad man i folkmun brukar kalla "stel nacke". Misstänker att det är mitt hårda softande på kudden som är orsaken till detta.
Avvaktar om ännu en veckas sjukskrivning.

Tro nu inte att jag har lagt allt jobb på hyllan, nejdå. Trots min sjukdom så har jag skapat konst.
Det är trots allt det jag lever för..


"4 vänner på en äng"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0