Hur mycket ska man egentligen behöva acceptera?

För någon kväll sedan så släppte tjejerna av mig alldeles utanför min port.
När jag sedan kliver ur bilen så hör jag någon ropa "WÄÄÄÄÄÄÄEEEEEHHHEEE" om och om igen, så jag tittar ut och undrar vad problemet är.

Ser ingen.....

Då tittar jag upp och ser min utvecklingsstörda granne titta ner på mig med världens största flin medan han fortsätter ropa massa obegripligheter.

I stunder som dessa tänker jag bara. jaha, vad är egentligen meningen med livet? Är det här allt??





Kommentarer
Postat av: mathy

haha jaa vi har pratat jättelänge o har massa gemensamma vänner :D pussss

2010-07-15 @ 20:31:39
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0