[email protected]

Idag kom jag att tänka på en sak som hände för några veckor sedan.

Jagg satt helt fredligt och jobbade helg varpå en tjej i min egen ålder ringer in och söker en person som jag dessvärre inte får en träff på.
Tjejen blir jättechockad (precis som 95% av alla kunderna blir)  och kan verkligen inte tro att oregistrerat kontantkort eller skyddade uppgifter är fallet. Tillslut lägger den mycket arga tjejen på.

Hon ringer in igen efter typ 5 minuter. Hon har ett nytt lugnt tonfall och man hör att hon har en plan. A girl with a plan, hon låter väldigt nöjd och lugn och jag hör att hon tänker testa mig!

Tjejen: Men alltså.. Skyddade uppgifter...Dom får ju post..? Då MÅSTE dom ju BO någonstans..? ELLER HUR?


Man bah "jaaa människan har förhoppningsvis en adress för det vore ju himmelens jobbigt för henne om hon vore hemlös eller bodde i skogen/på gatan"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0