Team Edward gick på bio

För några dagar sen var jag och Malin på bio och såg Eclipse. Åhmenherregud vilken bra film jag och Malin avled nästan.
Vi stönade vi såg Edward, tappade andan då vi såg Carlisle och DOG när vi såg Jasper!
Men vi gjorde stort lol när första scenen med Jacob uppenbarar sig. Medan alla andra i biosalongen utbrister "ååååååååååh" så kollar jag och Malin menande på varandra medan vi höjer på ögonbrynen och mumlar "fjortisar".


En bit in i filmen så viskade Malin i mitt öra "jag håller på att blöta ner biostolen" och det mina damer och herrar,  var hon inte ensam om.


Men som alltid när jag är på bio så är man lite rolig. Det började redan när vi skulle köpa biljetterna, det är ett gäng thailändare bakom oss som pratar högt på just thailändska. Jag höjer på ögonbrynen och frågar nedlåtande "ska dom verkligen kolla på Eclipse..? Dom kommer ju inte förstå texten" varpå Malin lugnt svarar "neej men dom kanske kan engelska..."

Den andra händelsen utspelar sig en stund innan filmen har böjat och dom visar reklam och annat spännande. Den stora bioduken fångar mitt intresse och jag stirrar blindt samt med öppen mun på det som visas, jag viskar sedan till Malin "vad är det här för film??" även här förklarar Malin lugnt för mig att det här är minsann en reklam för en himmelens bra produkt som säljs på Apoteket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0