Vilken händelserik natt med polisen!

Jaha vart ska jag börja?


Det hela börjar med att jag somnar ifrån världens bästa film Twilight, sover hur gott som helst.
Vaknar av att min mobil ringer ca 03:50 och trött som jag är tror jag att det är jobbet så jag svarar och försökrer låta pigg. Lol det lyckas man ju som vanligt med. INTE!

Farbror blå
undrar iaf om det är jag som kör en blå Volkswagen Jetta och det stämde ju såklart. Min hjärna gick i högvarv medan jag funderade på vad som hade hänt.
Dom förklarar då att den är väldigt konstigt parkerad och att den blockerar hela körbanan (här är jag jätteförvirrad för jag var skitnoga med att stå bakom det gula strecket som ni ser)

Springer iaf mot Tullgatan och tänker tusen tankar i stil med "åhherregudlåstejagintebilen"
samt
"åhherregudjagmåsteslutaknarka"
och för att inte glömma
"åhherregudvartäregentligentullgatan"

Halvspringer till bilen och ser två av lagens män stå och vänta på mig, bildörrarna är låsta och Farbror Blå säger "jaha det verkar som att någon har lyft din bil såhär" ja det såg ju inte bättre ut och jag svarar "men lite liv" varpå dom håller med och skrattar lite.

Polisen gör sig redo att åka vidare för att hålla ordning och reda i staden Östersund och jag är påväg att hoppa in i bilen för att flytta på den då jag kommer på "åh jag måste ju ta kort på det här.." varpå polisen skrattar lite mer och åker därifrån.

KUL SKÄMT HÖRRNI! KUL!
Hade jag vetat vilka ni är så hade jag flyttat på era bilar en vacker natt då ni sover som bäst. Sådetså.



Värsta actionnatten ju!



Kommentarer
Postat av: linn

hahahaha egentligen känner jag mig dum som skrattar, men det här var så jävla roligt så jag fick läsa hela inlägget för danne som oxå fick sig ett gott skratt!

fan vad oschysst!

2010-07-18 @ 20:32:52
URL: http://goblinn.blogg.se/
Postat av: jen

HAHAHAHA

2010-07-19 @ 20:18:47
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0