Dagens godbitar

Första godbiten:
Hade en kund som sökte en snubbe, fick dock ingen träff på personen i fråga och förklarar för min kund att det kan vara "skyddade uppgifter eller oregistrerat kontantkort"
Och svaret jag får är ungefär "nej det tror jag verkligen inte, han är en uppskattad och erfaren jägare".

Okeeeeeeej.

Det är ju nästan som att folk skulle säga "Den där Maria Bengtsson kan ju inte ha oregistrerad kontantkort för hon kan så himmelens mycket om hamstrar"


Andra godbiten:
Även denna lilla "ljusglimt" utsspelar sig på arbetsplatsen. Jag går mot köket för att ta mig lite te och vad kliver jag inte i? Jo världens största vattenpöl på golvet. Är det någon som planerar att skapa en sjö undrade jag i tysthet medan mina ögon blixtrade av ilska precis lika sexigt som Edward Cullens ögon gör.




Kommentarer
Postat av: Mågnus

Var det vattenpölen eller dina blixtrande ögon som var godbiten? :P

2010-06-30 @ 20:29:29
URL: http://www.blaeffo.com
Postat av: mary

kanske båda HEHEHE

2010-06-30 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0