Gone fishing

I förrgår begav vi oss ut på en fisketur. Det var jag, Simon, Simons flickvän Terese och Simons storebror Jerry.

Det var himmelens kul ska ni veta.

Vi rodde ut med båten och på Jerrys första kast så uppenbarar sig en firre. Det var en skitstor och inte alltför smart gädda som hade nappat.
Ni som har fiskat med mig vet ju hur jag blir när jag eller någon annan får fisk -jag blir alldeles till mig.
Denna gången blev jag så hispig och glad att jag faktiskt sträckte ländryggen så illa att jag knappt kunde fiska under denna lilla tur.
Jag halvlåg i båten och skrek av smärta medan jag ropade "TERESE TERESE" jag antar att jag ville att Terese skulle ta bort smärtan.
Det kunde hon dock inte och jag sov inte mycket alls den natten. Hade så jäkla ont.



Det var finfint ute!


Hoppsan vad händer här då? (det är ungefär här jag sträcker ryggen av ren och skär upphetsning)


Japp ni ser rätt!!


EN FISK!!


Stolt jägare med sitt byte.




Kommentarer
Postat av: erica

är det i känna? :)

2010-07-08 @ 11:10:01
URL: http://ericahemmingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0