Kära vänner!

Bli inte förtvivlade över den låga IQn som svävar över denna blogg.. Men jag måste verkligen få berätta det här innan det gnager sönder mig inombords.


Igår skulle jag och Malin sova i hennes nya lägenhet efter krogen och nu är det såhär att ingången är alldeles mellan Biostadens två ingångar. Så vi går mot hennes lilla ingång och Malin försöker få upp låset men det vill inte ge med sig. Hon ger nyckelknippan till mig och jag börjar testa lite olika nycklar medan Malin irriterat säger "nej det är den där nyckeln" men det ger inte med sig "men jävla idioter som byter lås utan att ens berätta det" svär hon och känner sig mycket förbannad över detta, nyinflyttad som hon är.

Vi ger iaf upp och hinner gå cirka en meter innan jag ser hur Malin tittar på en annan dörr och får ett mycket förvånat ansiktsuttryck och jag ser hur hon sakta men säkert kopplar för att sedan frusta att vi har stått vid fel dörr.
Ja vi har alltså stått i fem minuter och försökt låsa upp dörren till Biostaden, har även ett svagt minne av att jag stog och knuffade på dörren medan jag försökte vrida nyckeln.

Förstår ni hur kul det var?



Kommentarer
Postat av: linn

HAHAHAA!

TÄNK om ni tagit er in med den nyckeln, lite fränt!

och TÄNK om polisen kommit, oj vilken rolig bortförklaring det hade blivit! ;)

2010-03-21 @ 18:56:02
URL: http://goblinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0