När det har gått för långt..

Pratade lite med Simon idag på Facebook och han ställer mig frågan "Var det du som petade i Mikaelas hår i fredags?"

Först tänkte jag saker som "men det är ju befängt. Vem är Mikaela?" och "Men herregud jag går väl inte och petar folk i håret utan vidare".

Simon fortsätter "hon sa att det var en kort tjej med svart hår och lugg" och ju mer jag tänker på det så..Ja.. Det var nog jag endå.

Bestämmer mig sedan för att ringa upp Simon för att prata lite, kolla läget. Men jag märker tillslut att han inte riktigt hör på vad jag säger så då frågar jag "lyssnar du eller?" och får svaret "alltså...hehe jag sitter och gejmar"

Och då känner jag bara..Jaha?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0