Och ont gör det också.

Vem? Jag
Tid: Efter 17..
Vart? Platsen som gud glömde..
 
 
Ja hej på er..
 
Det är lite kul för igår skrev jag ju att jag nästan hade fått blåsor under mina fötter. Hahaha. Nästan. Jag vaknade imorse och kunde knappt gå, jag balanserar typ på blåsorna.
Jag har fått så otroligt stora blåsor, det är som stora kuddar fyllda med vätska, det är som små vattensängar under mina fötter, det är som...Ja ni fattar va? Förjävligt.
 
Tänk att så fort jag bestämmer mig för att anamma en hurtig och hälsosam livsstil så säger min kropp ifrån på ett eller annat sätt. Och det är ju inte så kul, speciellt inte när Beach 2010 närmar sig med stormsteg.
Sen så har jag åter igen blivit grisblek också då jag inte får sola och det är ju inte heller så kul.
Sen så har jag ungefär en timme kvar på jobbet tills jag slutar och det var väl kanske inte heller så mycket att jubla över.
 
Men trots detta mina kära vänner så överlever jag och mår bra -tackar som frågar! Jag har även stora planer för kvällen, antingen så blir det kubb och roliga lekar med några trevliga människor eller så blir det häng på Pause med andra trevliga människor.
 
 
 
Theese feets are not made for walking my Deer (hehe) deer friends.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0