Striden fortsätter!

Klockan var väl ungefär 23:35 och striden i mitt huvud var i full gång. OKQ8 stänger nämligen klockan 00:00 och jag bor ca 3 minuter därifrån och var väldigt godissugen.

Ungefär såhär lät det i mitt huvud:

- Beach 2010 närmar sig med stormsteg och jag är inte riktigt där än.
Men är utseende verkligen allt? Blir jag lyckligare av att inte äta godis?
- Vill jag verkligen leva i en värld där jag inte får äta godis? Svar nej.
Men är godis verkligen allt här i livet? Svar nej.
- Jag måste väl också få njuta?
Måste jag ha godis för att må bra? Sen så är det dyrt också och jag borde lägga pengarna på något vettigt istället. Typ som gurka till mina torra mackor.


Jag blir alldeles matt ska jag säga er.

Svidade iaf om och skulle bege mig ut för att köpa min älskade Marabou med passionsfrukt men ångrade mig i sista stund. För jag kom på världens bästa idé, jag skulle baka scones.

Så jag sitter i skrivande stund och sniffar i luften efter doften av nygräddat bröd. Hoppas dom blir goda, bakade dom på vatten då jag icke äger någon mjölk.

// Glada_tjejen_Som_Posar_89



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0