Kvällen i en jacuzzi

Lördagen började med att jag och grabbarna drog till Naziland, Charlottenberg närmare bestämt, för att investera i föda och andra livsnödvändiga ting.

Det är en himmelens tur att pengar inte är några problem för det spenderades X antal tusenlappar av den norska lönen.
After a while in naziland så kände vi att det var nog, så vi rullade tillbaka till Oljans land för att sedan äta en väldigt god middag och sedan korka upp lite vin.

Det hela slutade med att vi bubblade i Jacuzzin i flera timmar medan alkohol förtärdes och bra musik spelades. Gick även på toa inför grabbarna för första gången. Hade dock aldrig hänt om jag inte hade haft alkohol i blodet. Iaf så hade jag en handduk runt mig (går ju aldrig all in på en gång) efter att jag har gjort mina behov så kliver jag ner i jacuzzin igen och tydligen så tog jag med mig handduken ner i badet. Har inget minne av detta men Bakke såg någonting i vattnet och tänkte "oj vad mycket skum" men det var det inte, för det var minsann min handduk.

En väldigt bra kväll och natt med andra ord. Vaknade dock upp med en väldigt svår huvudvärk denna ljuva söndag. Men det var ingenting som lite alvedon inte kunde råda bot på.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0