Mitt avskedsmail till jobbet

Jahopp då var det dags för mig att skriva ett avskedsmail :)

Spontan som jag är så tar jag mitt pick och pack och åker till Norge för att bättra på miljonerna.

Tro nu inte att jag kommer att bli en sån där högdragen och snobbig typ pga. av min kommande rikedom för det stämmer absolut inte.

Jag kommer fortfarande att vara den gamla vanliga Maria, enda skillnaden är väl att jag kommer att umgås med lite coolare vänner på fritiden (läs Robin Andersson mfl) för att vaska lite champagne under Båstadveckan. No biggie!

 

I Norge så ska jag slita i en bar/restaurang på Oslos flygplats för att sedan förhoppningsvis resa runt i Sydamerika!

 

 

Vill säga TACK till alla fina underbara medarbetare som har gjort min tid här på 118100, ni är väl för underbara!!

 

 

 

Vill ni hålla kontakten med mig så finns jag på Facebook (daah)
men ni kan även följa mig i min händelserika vardag på http://buumble.blogg.se/.
Jobbar min sista dag på torsdag men jag skickar det här mailet redan nu, dels för att jag blev så väldigt nöjd med det och dels för att ni ska hinna säga hejdå och ge mig en riktigt fin hejdå-present!

Fred och välmående!

__

Vad tycker ni? Tror nästan att det är det bästa avskedsmailet som någonsin har trillat in i 118100s inbox :)
Den där gröna mössan fick jag en ett lammkött i Norge, han ska få tillbaka den när jag kommer dit hehe. Hur jag fick mössan tar vi dock en annan gång. Det är en historia som innehåller två tjejer ensamma i en bil, barnförbjudet material och mycket naket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0