This is Rainland

Enligt yr.no så ska det regna under hela min och Sofies vistelse i Rainland. Men vi vet ju alla att man inte kan lita på våra grannar. Men jag har ju samtidigt varit i england några gånger förut och då har det ju regnat på rätt bra.. Hmm.

Vi ska iaf sova hos en man som jag hittade via couchsurfing.com och det ska bli himmelens spännande måste jag säga!
 

Måste dock smsa Sofie nu och säga att hon inte får bli arg/skylla på mig om han visar sig vara en våldtäktsman eller något annat jobbigt.


Vi hörs (hoppas jag!)


Kommentarer
Postat av: linn

Haha! Klockrent, ni får hoppas på att han är snygg då iaf! ;) Om det nu är en han, en hen kanske?

Huset ligger i Mjäla, Backviken. Bortanför Rödön mot Nälden =)

2012-06-06 @ 21:13:31
URL: http://goblinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0