Ännu en incident i mitt efterblivna liv

Dagen till ära så har jag tappat bort mitt bankkort, hmm jag undrar vart fan jag har lagt det. Blev lite snopet där inne på Konsum då jag skulle hala fram guldkortet och betala mina kycklingspett :))))) som tur var fanns syrran där till undsättning så det blev inte alltför pinsamt.
 
Men alltså jag har FÖR MIG att jag gjorde något med kortet medan jag låg i sängen?! Har även för mig att jag även TÄNKTE "jag får inte glömma att lägga tillbaka kortet i väskan"
 
:))
 
Men det var kanske lika bra för nu har jag beställt ett nytt kort, mitt gamla var väldans slitet och fungerade inte överallt. 
Hon som hjälpte mig på Swedbanks spärrservice t.a.l.a.d.e som att hon läste direkt från en bok.
Hon var väldans t.r.e.v.l.i.g.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0