Två mycket sjuka människor

Idag så åkte jag och Bea Traffic-500 från gymet då jag skulle ta ut lite pengar vid konsum.

Vi åker förvi en busshållsplats och båda tittar lite på personerna medan vi åker förbi.
"Var det där hon?" frågar jag Bea "ja jag tror fan det" svarar hon. Så vi gör vad alla nyfikna flickor där ute i världen skulle ha gjort, vi vänder bilen och åker förbi busskuren i snigelfart medan vi glor ögonen ur oss på tjejen i fråga.
Vi konstaterar dock att det inte är hon så vi vänder bilen och åker förbi- igen. Även denna gång glor vi.
Faktum är att vi glor så mycket att vi faktiskt får ögonkontakt med henne.
Det var väl ungefär där vi insåg vad vi gjorde så vi körde snabbt därifrån...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0