Konsten att hitta till sin parkering

Att lokalsinnet inte är på topp har vi ju förstått.

Igår åkte jag mot jobbet 04:00 för att hinna leta reda på parkeringen på P44 området. Det var en jävla tur att jag åkte så tidigt (började 05:30) för den visade sig vara helt omöjlig att hitta. Virrade runt men det enda jag hittade var P4 och en himmelens massa andra parkeringar. Ni fattar nog inte hur stora parkeringar det finns runt flygplatsen..

"okej nu tar vi det lilla lugna här och fortsätter leta efter P44" tänkte jag INTE. Jag skrek "MEN JÄVLA KUKLAND TILL ATT SKYLTA" samt "MEN DRA ÅT HELVETEEEEE ATT DE ALDRIG KAN GÅ BRA" samt "MEN VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR??????"

Det är lite kul att så fort det går dåligt för mig så skyller jag allt på Norge.

Iaf så hittade jag dit vid 05:00 haha. Väl på parkeringen så var nästa problem "hur ska jag gå mot flygplatsen?"
träffade lyckligtvis på en jättetrevlig kvinna som jag gick med. Detta resulterade såklart i att vi pratade hela vägen och jag glömde kolla vart vi gick. Såklart.

Jag slutade jobba 13:00 och var hemma 15:30.
Det var ju kolsvart ute på morgonen när jag skulle till jobbet så jag kände ju som inte igen något av omgivningen i dagsljus hah. Frågade norrmännen vart jag skulle gå, letade bilen, hittade den inte, fick panik, blev less, höll på att ta livet av mig. Tillslut fick jag hjälp av några jättetrevliga män som jobbade vid parkeringen, fällde några tårar och dom gick runt på parkeringen i jakt på Traffic 500 (min bil).

Bilen var alldeles i närheten..

Hoppsan Kerstin!

Till mitt försvar, det låg mellan P4 och P6? Och det var ingen skyld där det stod P44. Helt sjukt. Less man blir.


Kommentarer
Postat av: linn

hahaha maria du är ju så jävla skön! :D

men tur det är norge du hamnat i, tänk om det hade varit frankrike! :O

2010-09-22 @ 21:45:31
URL: http://goblinn.blogg.se/
Postat av: niklas

suck.. :)

2010-09-23 @ 08:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0