Lol

Jag bor i ett hus med titeln "synskadades förening".

Stötte på en blind för ett tag sen, berättade för Malin att jag blev lite förskräckt när denna blinda kvinna plötsligt stannade upp och lyssnar. Hon står blickstilla och "tittar" framför sig. Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig så jag piper "hej" och slingrar mig förbi.

Malins kommentar på detta var "men hörde hon dig då?"

Återberättade sedan detta scenario för min goda vän Jenny och fick kommentaren "hörde hon dig?".

Kan även tilläggas att både jag och Jempa har tänkt tankarna "men vad bra då kan man festa jättehögt".



Reflektera över denna text ett tag medan jag ser uttråkad ut och gör stort och litet lol.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0