Ett telefonsamtal

Jag har märkt att jag gottar mig i andras olycka, pratade nyss med min goda vän C på telefon och det lät ungefär såhär:

C: Jag har ju redan krossat hans hjärta
Jag: Åh började han grina?
C: Neej. Men sen sa jag sådär och då blev han jätteledsen jag riktigt hörde hur hans hjärta gick sönder.
Jag: Åååh började han grina??

Ni hör ju, men jag kan dock berätta för er att han började inte grina. Inte en endaste gång och det är ju bra för honom.


Förresten, jag och Malin har bestämt att vi ska börja säga coolt lite oftare typ "vad gör du?" så svarar man "nej jag tar det coolt".



Kommentarer
Postat av: Malin

Nej Maria. VI bestämde aldrig det. DU bestämde det. Inte helt coolt..



Jag kommer sakna fett jättejättemycket..

2010-05-07 @ 16:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0