Hos optikern

I förrgår var jag hos optikern för jag ska nämligen få terminalglasögon, ja ni hör ju.
 
Det hände iaf en ganska pinsam incident hos herr Optikern. Jag satt och stirrade genom den där grejen nivet medan jag läste bokstäver och han frågade "blir det bättre eller sämre nu?" tillslut så såg jag ju ingenting, så jag sa det "nej alltså jag ser verkligen ingenting nu" han lät lite fundersam och ändrade runt lite "nudå?" frågade han.
Men icke, allt var jättesuddigt, han fortsatte att ändra och fixa lite och jag hörde ju att han tyckte det var konstigt.
 
Tillslut kom jag på det, jag hade halkat ner lite för mycket med hakan. Så jag satt alltså och halvt om halvt och stirrade in i plasten på den där saken, det var därför jag inte såg någonting. Det var så pinsamt. Hur lyckas jag? Och varför upptäckte jag det inte? Usch haha.

Bruden som skulle hjälpa mig att välja brillor var väl inte den bästa heller, jag frågade gång på gång "vad tycker du?" då kontrade hon med ett tyst "vad tycker du själv?" Men herregud människa jag frågar DIG, gör ditt jobb ser jag helt jävla awesome ut i dessa eller kommer folk skratta ihjäl sig?

Det blev iaf dessa "coola" små saker som ska pryda mitt ansikte då jag sitter framför datorn på jobbet.
Man ska inte avla på mig för då lär väl barnen bli blinda..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0