När man är vän med Jenny..

Så får man helt enkelt stå ut med såna här inlägg på Facebook!

Hej!
Snubblade in på ditt "krypin" av en slump! Tycker du verkar vara en rolig, spontan tjej som gillar att ha mycket kul. Ser hur du hoppar högt på din profilbild och skrattar gott! *haha*
Och vem är då jag? Skulle beskriva mig som en levnadsglad tjej på lagomt många jordsnurr som gillar druvor (utan kärnor såklart *kräks*), gärna till en skön rulle. En och en annan bit choklad slinker ner till eftermiddagskaffeet *erkänner*.
Är inte rädd för att leva livet om man säger så! Tar gärna för mig av "Livets goda".=)=) Låter detta intressant? Hoppas jag inte låter alldeles för fräck för din smak ;)
Lämna ett litet tassavtryck i mitt "krypin"...

Med hövliga hälsningar J.M.M.M


Det här har blivit lite av Min, Bea och Jennys grej, vi låtsas att vi bara halkar/snubblar in på varandras krypin för att lämna små "tassavtryck". En viktig del i dessa inlägg är att vi inte känner varandra.


Tjejen på bilden är alltså Jempa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0