Flörta med han inne på Resia...

Hehe mailade lite med snyggingen inne på Reisa idag. Tillsut ringde jag upp honom med inledningsfrasen "Jamen hej det var Maria, vi har mailat lite idag du och jag hehe" varpå han låter utbrista ett sexigt och dovt skratt.

Sedan pratar vi i tio minuter och han svarar på mina tusen frågor medan jag fnissar förtjust och tänker att han kan sälja vad som helst till mig. Snygging där!


Sofie min blivande resekompis har dock förtäljt mig att han har både fru och barn. Blev lite deppig då jag fick reda på det faktiskt.. Men samtidigt tänker jag "okej, om han INTE hade varit gift och haft barn?" vad hade jag gjort då? Det är ju knappast så att jag hade satt mig i stolen mitt emot honom inne på Resia och blinkat med ena ögat.. Jag hade ju knappast låtit min fota glida upp längst hans ben under skrivbordet... ELLER?


Jag kanske ska försöka ge honom min halvkåta blick nästa gång jag är där:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha va fan Maria, stackars Johan!!

Jag tror att det kommer bli jag som få ta vår kontakt med johan i framtiden!! snart så står du væl utanfør hans dørr å knackar på mitt i natten med ingenting under rocken.. :)

/Sofie

2010-07-20 @ 11:53:34
Postat av: bitterfittan

blicken funkar ;)

2010-07-21 @ 16:12:38
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0