Hon som är uppe i tid..

Imorse klev jag upp jättetidigt, trallade runt i lägenheten och tyckte att det var hur skönt som helst att inte behöva stressa.
Efter ett tag slår det tydligen slint i mitt huvud och jag inser att jag börjar om 10 minuter. Jaha.. Så det var ju bara att slänga på sig kläderna och springa ner till jobbet med blött hår.

Väl på jobbet så slänger jag av mig skorna och älgar mot min plats för att flåsandes logga in på telefonen.


Pillan säger hej och tittar lite fundersamt på mig


Pernilla: Jaha.. Börjar du nu..?
Jag: Jaa..(flåsandes) ÖÖÖÖH NÄÄÄ JA BÖRJAR OM EN TIMME öhöhö (dumförklarar Pillan)
Pernilla: Hehe jaha jaa jag trodde du började senare..

Det är här Zandra rycker in och berättar att jag är en timme för tidig.

Ursäkta mig men vad hände där? Jag visste ju att jag började 10:50 så varför springer jag ner till jobbet klockan 09:50?
Har jag tappat förmågan att tyda en klocka?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0