Nytt yrke: Min första dag som vakt

Jaha då har man bytt yrke då och det var ju skön..t.


Jag Simon och Jerry begav oss ner mot de andra vakterna för att inta våra positioner. Vi blev tilldelade våra västar som var lite....av en besvikelse måste jag erkänna?! Hade förväntat mig en rejäl jacka ordet "Ordningsvakt" tryckt över bröstet/ryggen. Nejdå, vi fick några västar i stil med "förälder på stan".

Så jag står tillsammans med min sköna ordningsvaktskompis och samtalar varpå det kommer fram en kille till mig som hälsar och är hur glad som helst och jag tycker att jag känner igen honom. Så vad gör man? Jo jag utbrister "HEEEEEEEJ" och slänger mig på honom och ger honom en stor kram (här ser jag att han ser förvånad ut- förvånad men väldigt glad) medan jag kramar honom så frågar jag "Det är Jimmy va?" och får svaret "nej jag heter David"

Annars så gick det hur bra som helst. Jobbade mellan 01-09, hade skitkul haha.


Med långkalsonger+vinterjacka så klarade man natten.

Outfit:

Jacka: Gratisjacka från jobbet
Byxor: Veromoda
Väst: j0bBvÄsTeN <3<33


Kommentarer
Postat av: linn

Grrr! Hetaste outfiten jag nånsin sett i en blogg!

Men det var ju lite synd att du inte fick en rejäl jacka, helst oxå med ett sånt där bälte, en pickadoll och radio!

Ha de så kul, vakten! ;)

2010-07-28 @ 21:37:43
URL: http://goblinn.blogg.se/
Postat av: s

u're such a loser.

2010-07-30 @ 15:43:53
URL: http://isophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0