Edward, Edward, Edward...

Vilken kille va? Vilken MAN.

Har äntligen lånat första Twilight boken och jag har en känsla i kroppen som jag inte har haft på väldigt länge. Det är känslan av små fjärilar som flyger runt i min mage. Mina damer och herrar jag är kär!


Herr Edward besitter nämligen alla egenskaper som jag letar efter hos en kille.

1. Han är omänskligt vacken (utsidan är allt gott folk)
2. Han har humor.
3. Han är lite småsvinig och det är ALLTID intressant. Vem vill ha en snäll kille liksom..
3. HAN ÄR BAD BOY! Hallå han är ju vampyr. Grrrr



Lägger ut en bild från när jag och Edward var ute och stojjade bland träden. Vi hade så sjukt kul!






Kommentarer
Postat av: linn

haha! du är ju som du är du! ;)

1 juli blir det flytt! så sen måste vi inviga den nya lägenheten med ditt morotskakrecept tycker jag! :D

2010-06-20 @ 14:01:44
URL: http://goblinn.blogg.se/
Postat av: Sofy

haha big luv

2010-06-21 @ 20:38:41
URL: http://isophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0