Skönt väder

Vilken spännande dag hörrni!

Och gud i himmelen vilket himmelens bra väder vi har här i Östersund. Kanonbra som Robin skulle ha sagt.
Det är "jättevarmt" och "skönt". Blev inte alls blöt på min 30sek springtur från lägenheten och ner till jobbet.
Jätteskönt. Verkligen.

Bestämde mig för att trava iväg till biblioteket för att hämta lite böcker och det var verkligen som att hela världen var emot just mig.
Som att det inte är nog med att gud kissar över hela mig och mina skor är genomblöta, helt plötsligt så kommer det en lastbil i full fart och skrätter ner mig. Det var precis som att han tänkte "hehe där är Maria, nu ska jag duscha henne med snuskvatten hehehe"
Jag svor lagom högt för mig själv då detta hända. Ville fan springa efter och rycka upp hans dörr för att sedan spotta han i ansiktet.
Jag tog det hela jääääävligt personligt ska ni veta.


Den här bilden döpte jag till "Maria i det fina vädret".


Kommentarer
Postat av: Mågnus

mad photoshop skillz

2010-06-18 @ 16:47:22
URL: http://www.blaeffo.com
Postat av: Jenny

Håller med ovanstående talare. Du har talang - ta vara på den.

2010-06-18 @ 22:28:28
Postat av: Bea

HAHAHA Kan du inte skriva skvätta heller? Skrätta! HAHAHAHA

2010-06-26 @ 15:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0