Saker som är roliga

Igår när jag Bea och Jenny satt på stortorget och chillade så kom det fram en utklädd man och sa "visste ni att jag vann VM i näsvissling" medans hans killkompisar filmade händelsen. Vi tjejer var lagomt roade så vi mumlade bara något till svar.
Grabbarna bestämmer sig för att gå vidare och det är då jag ser att dom har svensexa "men hörrni han ska ju gifta sig"
Sedan händer det som jag och Jenny fortfarande inte kan fatta hände. Bea får dåligt samvete och ropar "HEJDÅ HÖRRNI" med ett desperat tonläge medan hon vinkar med handen.
Jag och Jenny kollar på varandra och Jenny frågar "hände det där verkligen?".
Det här går faktiskt inte att återberättas. Man måste ha varit med och kollat på den där töntiga tjejen som fylldes av dåligt samvete och kände sig tvungen att ropa hejdå.


En annan mycket rolig sak är att varenda gång Jenny har åkt med mig i min bil så har jag vandrat över till passagerarsidan för att låsa upp samt öppna dörren till henne. Jag gör detta av den enkla anledningen att låset är trasigt på insidan. Jenny däremot, hon har alltid trott att ja gjorde det av ren artighet.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0