Man kommer alltid längst med sanningen.. Eller?

Ja hej!

Efter att jag hade lämnat platsen som gud glömde (jobbet) så begav jag mig på en springtur mot mami för att gratisäta lite goda räkmackor (petade självklart bort räkorna).

Mammas sambo Bosse hade visst köpt en matta i tunisien som jag och min syster har haft lite roligt åt, den var tidigare i i vardagsrummet men har numera förflyttat sig till gästrummet med kommentaren "visst blev det bättre med mattan där?" varpå mamma tittar på mig och blinkar menande. Bosse är i rummet brevid inget ont anandes.

Sedan visar hon mig lite nytt i deras sovrum för att sedan sätta pekfingret framför munnen och viska "schh" och hon plockar fram ett par nya fina sandaler som hon hade gömt i garderoben.

Sedan ska hon visa mig sina stövlar som hon hade köpt på rea, jättefina och jag undrar självklart vad dom kostade, mamma svarar genast "trehundra" för att sedan viska "plus tvåhundra till.."



Fattar ni vad bakterier det är på en mobil? Sekunden efter att denna bild togs så spottade jag ut mobilen och tänkte "varför stoppade jag den i munnen"? En tanke jag ofta har tänkt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0