Otrött

Vilken natt va?

Jag och Jenny hade jättetrevligt, en riktig kanonkväll som jag Malin och Robin skulle ha sagt.

Efter att krogen hade stängt sina portar så begav jag och Jempa oss mot rimitaket och den mycket trevliga kvällen förvandlades till en riktigt skitrolig natt.
Det går liksom inte att återberätta, det är väl som man säger -Ni skulle ha varit med!

Den innehöll liksom allt bra här i världen! Vldigt fulla killar som däckar och ramlar ner på spyhinken så den går sönder, kille som beställer taxi för att sedan lägga sig sked med en annan kille och somna med öppna ögon, olagligheter, kille som ska viska "en jätterolig tjej" för att sedan slicka personen i fråga i örat.

Ojoj, det var så himmelens kul ska ni veta!

Klockan kvar i fem bestämde jag mig dock för att traska hemåt genom ett tomt och mycket nedskräpat Östersund.
Mötte endast två tjejer som verkade gå sin "Walk-of-shame". Funderade på att ropa och fråga vad det kostar men insåg sedan min storlek här på jorden. Jag är kort, svag och springer inte sådär jättesnabbt.


Själv gick man hem med rent mjöl i påsen. Somnade fem för att sedan gå och jobba klockan 10:10.
Det var inte skönt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0