När man skulle köpa balsam men blev så sjukt ägd

Vi var ju i Charlottenberg i helgen och jag skulle köpa balsam på en frisörsalong. Hon tipsar mig då om ett himmelens bra schampo+balsam för endast 199 kronor. "Pengar är inget problem" tänkte jag då och halade fram plånkan.

Väl hemma så ska jag testa mina nya produkter. Det är med ivriga fingrar som jag börjar massera in schampot i mitt hår. Känner mig väldans nöjd då det löddrar rikligt samt känns väldigt drygt. Sträcker mig sedan efter balsamet och hoppas att även detta ska göra under för mitt hår. Men.. Vänta.. Vad ser jag? Vad händer?

Jo, den väldans trevliga frisören hade varit så himmelens rolig och gett mig hela två schampoflaskor. Jag gick alltså in på salongen för att köpa balsam. Och kom hem med två scampoflaskor.


Fail på henne. Fail fail fail. Lita aldrig på en frisör såvida hon inte heter Kicki och jobbar på Studio Lila.

Alltså jag säger då det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0