Samtal mellan mig och min kollega

Vi har fått en ny kille på jobbet. Eller kille och kille, han är en ståtlig man på 34 år.

Idag så utspelade sig iaf denna konversation:

Kollega "jeg lyssner till Petter Også" detta gjorde mig fundersam så jag sa "men du heter väl Robert..?" "Jaa men je lyssner till Petter".. Ja bah "okeeeeeej?". Han menade dock inte att han lyssnar till namnet Petter utan på artisten Petter".

Okej...


Igår hände en annan spännande sak mellan mig och min kära kollega. Han sa något och jag förstod som vanligt inte vad han sa. Så jag bah "alltså förlåt att jag är så dålig på norska" här trodde jag ju självklart att han skulle säga något i stil med "nej men gud, du är ju helt okej" men vad fick jag höra? Jo "ja du är väeldi dålig på norska"


OKEJ!




Kommentarer
Postat av: nicksson

hahaha ja sämst äru

2010-10-25 @ 00:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0