Poeten slår till!

Idag skrev jag en fin avsedsdikt till Malin. En fin dikt till en fin tjej!

Heeeeej Malin i Pandion jag skriver,

Utomstående skulle lätt tro att jag driver,

Men när jag ser att du online på chatten är,

Så känns jobbet som en annan atmosfär.


På jobbet vi älskar att klaga,

För vilka är vi att behaga?

Våra kunder är dumma, fula och tröga,

Om nätterna vi gillar att bli höga.


På Salle du på helgerna rider,

För att sedan slappna av med en cider.

Nu hörde jag dig förvånas och flämta,

Men du vet ju att jag skämta,

För druvor och bär är vad som gäller,

När vin i sitt glas Malin häller.


Häst är bäst och det är dags att vakna,

För du är en vän jag kommer sakna

För himmelens, kanon och lika som bär,

Du vet att du 1337 är…





Kommentarer
Postat av: Malin

Ååh, vilken himmelens fin dikt, utan tvekan den bästa dikten nån någonsin skrivit till mig! Och då har man ju ändå fått en hel del dikter i sina dar. 1337

2010-09-18 @ 19:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0