D-Dagen

Min lediga helg blev inte sådär jätteledig. Hoppade in och jobbade senvakt.. Kan tillägga att det är icke kul att jobba senvakt på söndagar för då är man nämligen ensam i baren från 17:30-21:00.
Det blir mycket jobb på en person ska jag få be att tala om för er.
Som tur var så har jag haft fina och rara kunder som gillade att dricksa världens sötaste lilla Maria.

Fick även ovanligt många drink/cocktailbeställningar. Lite Caipirinhas, dry martinis samt sex on the beach. Påminn mig att jag absolut inte ska beställa Caipirinha när jag är i Brasilien. Äckligare drink får man faktiskt leta efter. Hur kan denna vara så populär? Va?

Imorgon är jag iaf ledig så då tar jag och Christina tåget till Oslo för lite shopping samt... HIPHOP! Har hittat världens grymmaste danseklubb vettni, intensivt googlande lönar sig. Alltid. Glöm aldrig det mina små undersåtar!
Dom har iaf fri dans hela veckan så vi snör på dansskorna och släpper ut dansaren inom oss.



Kommentarer
Postat av: Mågnus

danseklubb? ^^ är det nattklubb på norska? :P

2011-01-10 @ 15:28:16
URL: http://www.blaeffo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0