Vardagsförvirring

Ni bah "neeej nu har jag surfat in på fel blogg" och ja bah "NEEEEJJ STANNA, det är ju bara jag som har bytt bakgrundsfärg" 
 
 
Visste ni att jag under en alldeles för lång tid av mitt liv har skrivit "bakrund" istället för bakGrund? Nej precis jag hoppas verkligen att ni inte visste det. För om ni visste så måste jag bli lite arg på er mina kära vänner som ALDRIG SA TILL MIG??? 
 
Jag fick lära mig genom den hårda skolan. Det var mitt ex Simon som skrattade mig rakt i ansiktet då han såg misstaget. Eller han satt väl på "andra sidan skärmen" och gjorde narr av mig. Lätt att vara kaxig då man inte är face to face såattsäga :))))
 
 
Justja, jag har ju ändrat bakgrundsfärg och snart kommer det förhoppningsvis en ny header också. Har lejt min gode vän Olle och han ska trixa ihop något kult och spontant så "VÄÄÄÄNTA NI BARA" som Olle med darrande röst röt till sina klasskamrater i lågstadiet då han tog på sig sina rosa badbyxor vars blöta tillstånd fick svarta döskallar att träda fram. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0