Annars då?

Nu tycker jag att vi glömmer det dramatiska inlägget nedanför.
Jag ska vi fokusera på det som har varit bra idag (ska jobba på att bli en positivare människa hade jag tänkt
 
Har iaf spenderat dagen med mina väninnor Bea och Linn och vi hade det himmelens mysigt måste jag säga! Limpan bjussa på bjufika och jag och Bea köpte med oss lite fikabröd, gofika!
 
Efter denna session av ätande så begav jag mig till dansen för att avnjuta en ny koreografi av gungande.
Det gick skitbra och jag trippade därifrån full av positiv energi. Vi får dock se hur det går nästa vecka då vi ska lägga på lite fler moves.
Har en känsla av att det kan gå lite sämre då jag lider av något som i folkmun kallas Dåligt Minne.
 
Det är förresten Linn som har fått mig att återigen ta tag i bloggandet, hon är en hängiven läsare som dagligen surfar in på bloggen min me ett svagt hopp om att den skall vara uppdaterad. Dessvärre surfar hon lika snabbt ut  med en känsla av besvikelse då den.. inte är uppdaterad. MEN LINN, nu är vi igång igen. 
 
Mitt största problem nu för tillfället är prestationsångesten. Att bloggen ska fyllas med bilder som återspeglar mina intressanta och arbetslösa dagar.
 
BILD PÅ GOFIKAT!
 
BILD PÅ LINNS HUND!!



 
 
 


Kommentarer
Postat av: linn

Määäääh vad säger du?! Bloggen blev ju asacool! Bra jobbat kvinna jag är mäkta imponerad!
Och nu blev jag lycklig oxå att bloggen hade några inlägg!
Surfar ut från bloggen din nu med en känsla av total vällust! ;))

2012-09-26 @ 07:11:06
URL: http://goblinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0