Jävla...helvete alltså!

Kära läsare (Linn) ni anar inte hur jag har slitit med den här nya designen :)))) då jag ej har Photoshop samt en dator som inte alls vill samarbeta så har den här resan varit svår och riktigt jävla jobbig :))
 
Jag tänker inte gå in på vad som inte har gått bra. Kan säga såhär, har fått jävlats med precis ALLT. Verkligen ALLT.
Men jag är så envis så jag vägrar ge mig. Så nu sitter jag här med en halvful design. 

 
MEN ÅÅÅHHHH JAG BLIR ARG BARA JAG TÄNKER PÅ ALLT SOM HAR GÅTT FEL IKVÄLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
Brb ska starta om datorn för sjätte gången nu, ljudet slutade fungera när jag anslöät mobilen för lite laddning, MEN DET ÄR VÄL SÅNT SOM HÄNDER ALLA :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))99


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0