16 minuter senare...

Kliver ut från solarieöarna med ett nöjt leende på läpparna. Tankar som "uh-uh well hello there brownie" snurrar runt i mitt huvud. Jag är helt enkelt jättebrun. Börjar nästan inbilla mig själv att jag ser ut att har en "naturligt olivfärgad hy" vilket verkligen inte är fallet.

Imorgon är det en stor dag kära läsare. För 21 långa år sedan föddes en mycket vacker liten tjej på denna jord, hon fick äran att heta Anna Maria Bengtsson.
Ja det stämmer, denna unika lilla varelse fick två av sveriges absolut vanligaste förnamn...Efternamnet? Ja det är också ett av sveriges vanligaste.

Men det är helt okej.

Imorgon är en fin dag värd att firas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0