Fan Malin..

Min vän Malin och jag är ett bra par tycker jag!

Händelse ett:
Jag har länge pratat om hur bra en utgång skulle bli och jag och Malin laddar upp med alkohol och börjar intaget. Kvällen blir för min del tidig då jag inte ens tar mig iväg på krogen, det blev helt enkelt lite för mycket av det goda. Hann inte ens ta av mig jackan när jag kom hem, det var raka vägen till toan. JAG MISSADE PARADISEHOTELL-CIMON!!!

Vi diskuterar senare detta "fan Malin jag hade sån bra känsla angående den där kvällen" varpå min mycket kloka vän svarar mig "Ja Maria, det är tur att du inte jobbar som siare".

Händelse två:
Jag tar mitt pick och pack på jobbet och traskar iväg till Malins plats, jag hinner inte ens ända fram innan hon vänder sig om och ser mig (precis som att någon högre makt har förtäljt henne att jag är påväg) så jag säger imponerat "Fan Malin du känner ju typ på dig när jag kommer till dig" då upplyser hon mig om att jag alltid skriver till henne på chatten innan jag kommer och hälsar på haha. Men endå!!

Vi är rätt coola tillsammans jag och Malin!


Jessica lärde mig ett nytt ordspråk idag "Må barbarer göra intrång på din personliga yta" bra va?


Kommentarer
Postat av: Malin

Rätt coola?!?

2010-03-18 @ 22:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0