Nivet han som åker skidor aka. Skidkillen

Jag och mina vänner har många roliga minnen att berätta för folk. Vissa kan vi förklara men vissa inte..

En liten historia var en mycket rolig kväll då vi alla tjejerna hade peruk-party hos Pernilla, min mycket goda vän Jenny hade kvällen i ära införskaffat sig ett stort och maffigt afro som hon stoltserade med. Mycket tjusigt tyckte vi och vi var ju uppenbarligen inte de enda då Jenny med stort J hookade med en mycket snygg man som vi kallar "Skidkillen".

?!?

Igår var vi iaf ut allesammans och jag och Jenny berättade denna lilla anekdot för Sophie. Vi skrattade gott åt detta och jag började förklara för Sophie att "skidkillen" han är minsann ingen töntig längdskidåkare, nejnej.
"Han är en sån här cool skidkille, duvet en jibber som typ hoppar, snurrar och gör volter" jag brer på ett bra tag om denna fantastiska jibber medan Jenny sitter brevid mig med ett stort flin i ansiktet medan hon glatt instämmer "japp det är han de" för att sedan hejda både sig själv och mig.
Där satt jag och skröt om en kille som jag aldrig har träffat, jag berättade med så mycket inlevelse att det lät som att jag personligen har hängt i fjällen med killen i fråga. Men det har jag aldrig.. Jag vet inte ens om han är duktig..
Det enda jag vet med säkerhet det är att han har åkt skidor utomlands, för det har Jenny berättat!


Varför sitter jag och hittar på?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0